Benefit

טיפים

כך תשמרו על ניקיון הבריכה:

יריעות כיסוי בבריכה ימנעו הצטברות לכלוך, נשירת עלים וגרגירי חול שנופלים לקרקעית, וכמו כן ישמרו על טמפרטורת המים.

כך תיצרו תחושה של בית מרחץ רומאי בבריכה הביתית:

שימוש באבן טבעית בשלל גוונים יוצר תחושת עומק, ראשוניות ושורשיות

כך תשיגו אפקט של בריכה גדולה:

בריכה צרה וארוכה נתפסת בעין כבעלת מראה דרמטי ומרשים.

כך תחסכו בכימיקלים בג'קוזי או בבריכה:

דאגו לניקיון קרקעית הבריכה והמסננים בחדר המכונות. הקפדה על ניקיון תהפוך את הכלור לאפקטיבי ותעודד תהליכי "חמצון חוזר".

כך תשמרו על נאמנות המנויים במועדון הכושר:

העניקו תשומת לב מיוחדת לשיעורי הסטודיו.

שלבו ייעוץ דיאטתי או תכניות הרזיה באימונים.

השקיעו, חדשו, הפתיעו עם יוזמות ופעילויות כמו צעדות בשבתות, טריאתלון או טיולי אופניים קבוצתיים שיסחפו את קהילת הסביבה.

כך תבנו במכון הכושר לא רק כושר גופני, אלא גם אמון:

העדיפו מנהל חדר כושר שהספורט הוא חלק בלתי נפרד מחייו. דיאטנית בעלת משקל עודף אינה משכנעת. מנהל ספורטיבי, ייצוגי, המכיר את החוויה מקרוב, ימכור יותר מנויים.

כך תאריכו את חיי מערכת הספא:

שימרו על איכות המים ועל ניקיון הפילטרים וחסכו בעלויות האחזקה.

כך תעבירו למנויים מסר של רצינות ואכפתיות:

תמיד עם אצבע על הדופק: בנו סקר שביעות רצון קצר וידידותי וקבלו חוות דעת מהמנויים על אנשי הצוות - המקצועיות, הגישה, היחס ועוד. עשו שימוש נבון ויעיל בקהל המנויים שלכם והשתפרו בהתאם. סקר שביעות רצון הנערך אחת למספר חודשים הוא גם הוכחה חיה עבור הלקוחות לאכפתיות ולהתעניינות שמגלים בהם.

כך תעלו את תדמיתו של מרכז הספורט:

הפכו את מרכז הספורט או חדר הכושר שלכם ל"מדורת השבט" בכל הקשור לספורט, תזונה ובריאות. הזמינו את המנויים ואת תושבי הסביבה להרצאות וסדנאות בנושאים שונים ומגוונים כמו חשיבות השחייה, משקל עודף, תזונה והנקה, גורמי סיכון למחלות לב ועוד. הדבר יתרום לתדמיתו של המרכז ויביא להתעניינות לקוחות חדשים.

כך תענו במדויק על צרכי לקוחות מרכז הספורט:

מרכז ספורט מצליח הוא זה הקורא נכונה את צרכי הלקוחות. בקשו מהמנויים לענות על שאלון קצר על מנת לגלות באילו חוגים הם עשויים להתעניין ומה מושך אותם. חוג פילאטיס, קיקבוקס או חוג ריקודי בטן חדש ומסעיר עשויים לסחוף מנויים חדשים ונאמנים למרכז.

כך תנהלו נכון וחכם את קומפלקס הבריכה בבניין:

חברו תקנון רשמי הקובע מי מורשה להיכנס לבריכה – חברים, בני משפחה וכו', על מנת למנוע ויכוחים ואי נעימויות.

הימנעו ככל האפשר מאירוח חברים בשטח הבריכה. הבריכה היא שטח ציבורי כמו לובי הבניין, וגם בו לא נהוג לארח.

הגדירו שעות פתיחה וסגירה מדויקות וקבועות.

כדי להיות בשליטה מלאה על המבקרים בבריכה, התקינו דלת עם כרטיס כניסה.

בתקופת הקיץ, ארגנו מטעם ועד הבניין מסיבות דיירים משותפות בשטח הבריכה. הזדמנות מצוינת לקרב ולגבש בין הדיירים.